Tekstschrijver en communicatieadviseur

Mijn motto is: denk vanuit de klant. Ik hou ervan om nuttig bezig te zijn, iets doen wat zin heeft en ergens toe leidt.

Mijn ultieme doel is: zorgen voor helderheid en samenhang in communicatie met klanten en medewerkers. Naast het optimaliseren van in- en externe communicatie stoei ik ook op mijn werk graag met teksten.

Luisteren is de basis

In dit vak komt mijn mensenkennis goed van pas. Ik stam uit het tijdperk van ‘niet lullen maar poetsen’ en geloof in de kracht van logisch nadenken in plaats van het gebruik van ingewikkelde marketingmodellen. Zeker in maatschappelijk betrokken organisaties werkt dat veel beter.

Ik ben een ras optimist, maar dan wel een die mogelijkheden goed onderzoekt. Klanten weten wat ze nodig hebben en medewerkers weten heel goed hoe ze hen kunnen helpen. Voorwaarde voor een bloeiende organisatie is duidelijke, samenhangende communicatie en informatie. Mijn kracht is die te achterhalen en voor het voetlicht te brengen!

Schrijven is een vak

Schrijven is een mooi vak. Ik doe het graag: zakelijk en privé. Webteksten die vragen van bezoekers beantwoorden, voor ze die gesteld hebben. Vakjargon omzetten naar stukken die je zelfs graag in je luie stoel leest. Beleidsstukken terugbrengen tot de essentie (wat vergaderen een stuk efficiënter maakt). Werkinstructies omzetten in praktische, hapklare brokken voor mensen die niet van lezen houden. En het liefst vertel ik verhalen van mensen. Om met die verhalen weer anderen te inspireren.

Misschien vind je dit ook nog leuk om te lezen

  • O ja: ik heb 24 jaar het complete PR/Marketing/Communicatiepakket verzorgd bij een kinderopvangorganisatie met meer dan 50 locaties. Met deze ervaring heb ik bij 2 woon/zorgcentra voor ouderen de communicatie weer op de rit gezet.
  • Ja ik schrijf ook graag voor jou! Denk je dat ik wat voor jouw organisatie kan betekenen, stuur een berichtje en ik kom graag op de thee!

Toeval bestaat niet: wie of wat er ook op je pad komt: zie het als een boodschap of een les.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.